مونس تنهایی

بدون عنوان

1391/9/6 21:15
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لحظاتتون به شیرینی شوکولات

این علیرضا خان جدیدا یاد گرفته هی بگه این چیه ؟هی راه میره هرچی میبینه میگه این چیه ؟

و بله باید کل تاریخچه ی اون وسیله رو توضیح بدیم .........خنثی

مامانش میذارش مهد کودک بعدش میره دنبالش (صبح ها ) ظاهرا مهد کودک جزو علایقشه ....

راستی داریم به کریسمس نزدیک میشیمچند روز پیش یه نفر واسه علیرضا یه تفنگ اسباب بازی خریده بوده که بهش میده  و قبل از این که مهمون پاش رو از در بیرون بزاره این تفنگ به ٦ تکه ی مساوی تقسیم شده ..........

همون کسی که تفنگو داده بوده قبلا یه توپ پازلی به علیرضا داده بوده و این توپ روزی ٤٠ بار باز میشه باز مامانش جمعشون میکنه باز باز میشه یه اوضاعیه با این توپ

Happy Dance

ما که ازشون دوریم ولی خبرا رو داریم علیرضا با لهجه ی مشهدی هم حرف میزنه یه چیزایی واسه خودش میگه همین جور راه میره و حرف میزنهHappy Dance

دیگه دارم زیادی وراجی میکنم یه عکس نشون میدم از اوایل تولد علیرضا با افکت جدید بعد میرم.:

 

 

Hello

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
6 آذر 91 21:28
سلام یگانته جون بله باهم هم سن هستیم اگه من عکسم رو بهت بدم میتون این همینیکه برای این کوچلو طراحی کردی برای من هم بکنی ممنونم لطفا بیا توی وبم جواب بده ی حتما توی وبم

یگانه:حتما

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
7 آذر 91 18:42
یگانه جونم ممنون بابت اینکه بهمون سر زدی ...
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم...




یگانه: ببخشید میشه دوباره ادرس سایتتون رو بنویسین اخه نمیاد فکر کنم حواستون نبوده اشتباهی شده
ستاره زندگی
9 آذر 91 12:58
سلام یگانه جون
دخترخاله خوب این روزها کم پیدا میشه
به ما هم سر بزنید




یگانه:مرسی عزیزم